top of page
Search
  • Fr. Aphram Mushe

Sunday Announcement - 03/15/15

Dear Parishioners:

We’d like to attract your attention to the following:

· This Sunday 03/15/15 is the first Sunday of Mr. Frank Salib’s pass away. Our condolences to his family.

· Also this Sunday is the first anniversary of late Mr. Butrus Michael Ajmi – Mrs. Blanche Ghanime’s father. The Mass will also be devoted to Mr. George and Mrs. Naema Ghanime and late Ms. Amina Shamoun Tarboosh.

· We pray for our sick faithful: Mr. Abdullahad – Mrs. Rejina Jelekh’s brother, Mr. Rimon Handi, and Mrs. Suaad Patraki – Mrs. Hanan Sahdou’s mother.

· Stations of the Cross continues on Wednesdays at 7:30 pm at Holy Cross Church.

· There is NO religious education class this Sunday, 03/15/15. As Holy Cross Church has a celebration. So children this week will join their families in celebrating the Mass. There will be a class in the last Sunday of the month when the kids are going to learn about and celebrate Palm Sunday instead of this week’s class.

· There is NO coffee hour this Sunday as Holy Cross Hall is not available.

· We encourage you to login to the parish website for more information about events, important date and occasions.

Thank you.

Have a blessed day,

Fr. Aphram & Fr. Nimatullah

أبناء الرعية الأعزاء:

نود أن نشارككم ببعض الملاحظات:

· سيكون هذا الأحد الموافق 15 آذار الأحد الأول على رحيل السيد فرانك صليبا.

· كما أن هذا الأحد الموافق 15 آذار 2015 الذكرى السنوية الأولى على وفاة السيد بطرس ميخائيل عجمي والد السيدة بلانش غنيمه. كما نصلي عن راحة نفس المرحومة أليس شمعون عجمي – والدة السيدة بلانش، وراحة نفس كل من المرحوم جورج غنيمه والمرحومة نعيمة غنيمة – والد ووالدة السيد سيمون غنيمه، وراحة نفس المرحومة أمينة شمعون طربوش – خالة كل من السيد والسيدة سيمون غنيمه.

· نصلي في هذا الأحد من أجل مرضانا جميعا ونذكر منهم: السيد عبد الاحد – أخو السيدة رجينا جلخ، والسيد ريمون هندي، والسيدة سعاد بتركي – والدة السيدة حنان سهدو.

· تستمر رياضة درب الصليب كل يوم الأربعاء عند الساعة 7:30 مساءً في كنيسة الصليب المقدس.

· لن تكون هناك ساعة إستراحة لتناول الشاي والقهوة يوم الأحد الموافق 15 آذار. كذلك لا يوجد درس التعليم المسيحي وذلك لأن رعية كنيسة الصليب المقدس لديهم أحتفال ولن يكون بالأمكان أستخدام القاعة أثناء وقت القداس. لذلك ندعوا الأطفال الى الأنضمام الى عوائلهم في حضور القداس. لذلك سيكون هناك درس في أخر أحد من هذا الشهر بدلاً عن هذا الأسبوع حيث سيقدم الدرس عن أحد السعانين (الشعانين) والأحتفال به.

· كما ندعوكم دائماً لزيارة موقعنا على الأنترنت وصفحة الفيسبوك للمزيد من المعلومات ومعرفة أحداث وأخبار الرعية والمناسبات القادمة.

مع فائق الشكر

أطيب الأمنيات بيوم مبارك

الأب أفرام & الأب نعمة الله

0 views0 comments

Recent Posts

See All

Our Lady Of Deliverance, Syriac Catholic Parish, new Jersey, USA 

رعية سيدة النجاة للسريان الكاثوليك في ولاية نيوجيرسي - الولايات المتحدة الامريكية

bottom of page